Potek implementacije

Potek implementacije plačilnega sistema v vašo trgovino je enostaven, potrebno je samo upoštevati spodaj navedena in opisana navodila.

Izbira plačilnega sistema

Pred nakupom spletnega plačilnega modula je najprej potrebno izbrati ponudnika preko katerega boste procesirali zahtevke za plačilo (kreditne kartice, Moneta, Paysafecard, NLB Klik itd.). V kolikor pri izbiri ponudnika in/ali plačilnega sistema potrebujete nasvet, se lahko obrnete tudi na nas. Z veseljem vam bomo pomagali najti pravo rešitev.

Podpis pogodbe

Z vašim ponudnikom morate podpisati pogodbo za izbrani plačilni sistem, vse potrebne in nadaljne informacije pa vam bodo posredovali ponudniki sami. Kontaktne informacije posameznega ponudnika so vam na voljo v primerjalni tabeli v zavihku »Ponudnik«.

Nakup modula

Preko naše spletne trgovine enostavno izberete želen modul za vašo spletno trgovino, kakor tudi dodatne storitve, v kolikor jih potrebujete. Preverite ponudbo!

Namestitev

V kolikor vaš sistem spletne trgovine to omogoča, namestitev izvedete preko spletnega vmesnika. Če ste zraven modula zakupili tudi storitev namestitve in konfiguriranja, celoten postopek namestitve za vas opravimo mi.